Nazwa: Burza błysków. Opis: Podstawowy czar, którego zna każdy łowca. Służy do oświetlania ciemnych zakamarków, oraz do atakowania wroga z dystansu. Obrażenia: 5 HP.
Nazwa: Ciemna fala. Opis: Czar powstający nad wrogiem i potrafiący zaatakować kilka tytanów/łowców stojących koło siebie. Obrażenia: 30 HP.
Nazwa: Cięcie pioruna. Opis: Czar, który zwiększa zadawane pięścią obrażenia. Obrażenia: 25 HP.
Nazwa: Czarna dziura. Opis: Powstając wsysa wszystko, między innymi tytanów(wyjątkiem są te latające). Łowcy nie są na nią podatni. Obrażenia: Całe HP, wciągniętym tytanom.
Nazwa: Czarna mgła. Opis: Czar utrudniający widoczność wrogowi. Obrażenia: Brak.
Nazwa: Czarny piorun. Opis: Czar, który zwiększa zadawane pięścią obrażenia. Obrażenia: 25 HP.
Nazwa: Czarny rój. Opis: Czar atakujący wroga z dystansu. Obrażenia: 25 HP.
Nazwa: Fala. Opis: Czar atakujący wroga z dystansu. Obrażenia: 15 HP.
Nazwa: Fala ostrzy Opis: Czar atakujący wroga z dystansu. Obrażenia: 30 HP.
Nazwa: Kamienna dłoń. Opis: Czar, który zwiększa zadawane pięścią obrażenia. Obrażenia: 15 HP.
Nazwa: Kamienny wiatr. Opis: Czar atakujący wroga z dystansu. Obrażenia: 15 HP.
Nazwa: Kwaśna mgła. Opis: Czar atakujący wroga z dystansu. Obrażenia: 30 HP.
Nazwa: Mroczny punkt. Opis: Czar atakujący wroga z dystansu. Obrażenia: 20 HP.
Nazwa: Odesłanie. Opis: Czar odsyłający jednego tytana. Obrażenia: Całe HP tytana.
Nazwa: Ostry cios. Opis: Czar atakujący wroga z dystansu. Obrażenia: 20 HP.
Nazwa: Ostry mróz. Opis: Czar atakujący wroga z dystansu, oraz służy do unieruchamiania wroga na kilka sekund. Obrażenia: 10 HP.
Nazwa: Cięcie pioruna Opis: Czar atakujący wroga z dystansu. Obrażenia: 20 HP.
Nazwa: Puls światła. Opis: Czar atakujący wroga z dystansu. Obrażenia: 10 HP.
Nazwa: Pustka. Opis: Czar atakujący wroga z dystansu i potrafiący zadać obrażenia kilku łowcą/tytanom stojącym koło siebie. Obrażenia: 25 HP.
Nazwa: Smocza pięść. Opis: Czar, który zwiększa zadawane pięścią obrażenia. Obrażenia: 30 HP.
Nazwa: Trująca dłoń. Opis: Czar, który zwiększa zadawane pięścią obrażenia, oraz służy do topienia niektórych materiałów. Obrażenia: 20h.
Nazwa: Trujący cios. Opis: Czar atakujący wroga z dystansu, oraz służy do topienia niektórych materiałów. Obrażenia: 20 HP.
Nazwa: Trujący kieł. Opis: Czar atakujący wroga z dystansu, oraz służy do topienia niektórych materiałów. Obrażenia: 25 HP.
Nazwa: Wybuch żaru. Opis: Czar atakujący wroga z dystansu, oraz służy do topienia niektórych materiałów. Obrażenia: 30 HP.
Nazwa: Żar ognia. Opis: Czar, który zwiększa zadawane pięścią obrażenia, oraz służy do topienia niektórych materiałów. Obrażenia: 5 HP.
|